Saturday, September 11, 2010

Bakar 200 Al-Quran

PADERI Dove World Outreach Center, Terry Jones menjawab soalan mengenai  rancangan meneruskan membakar al-Quran  esok.Bakar Al-Quran bukanlah agenda sebenar PADERI Dove World Outreach Center, Terry Jones dari gereja kecil Florida. Walaupun mereka benar-benar membakar Kitab suci ummat Islam sekalipun ia tetap berupa sebuah 'gimik' perasaan atau sentimen keagamaan.


Agenda mereka yang lebih besar dari itu hanyalah untuk menutup kejahatan dan kesalahan sistem Amerika dan mengalihkan pandangan ummat islam dari isu-isu global seperti penindasan yang berlaku di Palestin, Iraq, Pakistan, Afghanistan dan lain-lan.


Percayalah, mereka tidak akan berani membakar Al-Quran kerana mereka adalah bangsa agama dan golongan yang takut mati. Mereka amat takut untuk mati. Ketakutan mereka kepada mati lebih dari keberanian untuk melaksanakan pembakaran Al-Quran iu sendiri.


Israel?


Kita akan ceritakan pendirian bahagian besar bangsa yahudi ini selepas tarikh perencanaan membakar Al-Quran tersebut. Saya ada pandangan tersendiri terhadap bangsa yahudi ini. Nantikan insyallah..



No comments:

Post a Comment

Hantar Aduan Muslim Disini

http://ho.lazada.com.my/SHEKdp

Popular Posts