Tuesday, February 22, 2011

Strategi kawalan penduduk tidak hanya melalui program KB, namun juga menerusi program penghapusan genetik, yang gencar dilakukan terhadap tumbuhan dan haiwan. Dari usaha ini dikenal istilah-istilah seperti makanan transgenik dan sebagainya.
Kawalan penduduk merupakan amalan yang paling dasar dari ritual kaum pagan guna mengimbangi manusia dengan alam, iaitu bumi (Gaia). Pihak Konspirasi yang merupakan pewaris ritual agama pagan purba-sebab itu disebut juga sebagai paganis Modern-meneruskan usaha ini demi memelihara Gaia bagi mereka.
Jika kaum pagan kuno seperti suku Aztec, Mesir Purba, Maya, Kaliyuga, dan Indian Hopi dengan sistem kalendar sonar-nya meramalkan kehancuran fasa lama pada 31 Disember 2012. Maka kaum pagan moden ini juga menjadikan tarikh tersebut sebagai fasa yang penting bagi sejarah gerakan panuang mereka. Momentum akhir Disember 2012 dijadikan tonggak berakhirnya Pentagon lama dan kemunculan Pentagon baru, dan bermulanya fasa pengurangan penduduk umat manusia sampai dengan 90%-nya hingga dunia menyisakan sekitar 500 juta manusia di dalamnya, dan sebagainya.
Kawalan penduduk ini sudah diterapkan sejak bertahun-tahun lalu melalui beberapa siri uji coba dan strategi, antara lain program Keluarga Berencana (KB), yang sampai saat ini ditentang oleh Gereja Katolik. Sikap Gereja sesungguhnya bukan semata alasan bahawa program tersebut seolah mendahulu takdir Tuhan, namun Gereja yang memang sejak lama menjadi musuh bagi Konspirasi (ingat penumpasan Templar di tahun 1307), mengetahui secara pasti akal licik di balik program dunia tersebut. 


Dari usaha kejuruteraan genetik inilah pelbagai penyakit baru bermunculan dan menyerang manusia, bahkan di banyak tempat menjadi wabak yang dalam tempoh cepat membunuh banyak manusia. 
Salah satu yang menjadi sorotan banyak pakar kesihatan adalah penggunaan bahan-bahan kimia hasil kejuruteraan genetik yang dimasukkan dalam aneka makanan dan juga baja tanaman. Bahan-bahan yang kelihatan kecil dan remeh ini dalam masa yang lama akan terkumpul di dalam tubuh atau di dalam aliran darah, dan dalam jangka masa yang tertentu menjadi penyakit yang sangat sulit untu disembuhkan. Belum lagi jenis-jenis bahan transgenik yang lain yang mampu menghilangkan fungsi-fungsi luhur manusia.
Salah satu forum antarabangsa yang membahas masalah ini adalah pertemuan National Association of Nutrition Professional (NANP-2005 Conference). Dalam presentasinya yang berjudul "Codex and Nutricide ', Dr. Rima Laibow dari Natural Solutions Foundation (bisa dilihat di www.HealthFreedomUSA.org) mengatakan, "... mereka yang menguasai makanan akan menguasai dunia ..." Mereka telah mengatakan pada tahun 1962 bahawa Projek Codex Alimentarius secara global akan dilaksanakan pada 31 Disember 2009. Ini merupakan semacam cetak biru. Projek Dunia ini diarahkan oleh WHO dan FAO, dua lembaga dunia di bawah PBB yang membidangi masalah kesihatan dan makanan ... "
Dalam ceramahnya, Dr. Laibow tiba-tiba menyuruh para hadirin untuk diam dan mengencangkan ikatan pinggang. Dia kemudian berkata, "Pada tahun 1994, diam-diam, tanpa pengetahuan masyarakat luas Amerika, Codex menyatakan bahawa Gizi adalah racun, yang bererti berbahaya dan harus dielakkan. Di bawah peruntukan Codex, semua sapi perah di muka bumi ini WAJIB diinjeksi dengan hormon pertumbuhan yang dihasilkan oleh satu-satunya syarikat yakni Monsanto. Dan lebih jauh lagi, semua haiwan ternak yang digunakan sebagai bahan makanan di planet ini harus disusupkan bahan anti biotik khusus dan hormon pertumbuhan buatan. "
Dr. Laibow meneruskan, "Menurut perhitungan WHO dan FAO, jika projek mereka ini terus berjalan tanpa hambatan berarti, WHO dan FAO memprojeksikan-ini terdapat dalam panduan mineral dan vitamin mereka-ketika diimplementasikan pada 31 Disember 2009, maka akan berdampak pada minimum kematian sekitar  3 bilion jiwaSatu bilion dirancang mati secara langsung, mereka ini adalah orang-orang yang gagal di mata para korporat dunia dan sisanya, 2 bilion jiwa, akan menemui kematian akibat penyakit yang sesungguhnya boleh dicegah, yakni kekurangan gizi. "
Lantas, siapa yang akan tetap hidup-dalam bahasa Bahasa Darwin, "Survival of the fittest"? Dr. Laibow berkata, "Hanya mereka yang kaya, yang mampu mendapatkan gizi dan vitamin dalam makanan mereka yang akan tetap boleh hidup."
Kecemasan Dr. Laibow bukanlah kecemasan seorang awam. Ada banyak Laibow-Laibow lain seperti itu disebabkan fakta dan bukti yang sukar dibantah mengenai hal tersebut. PBB sendiri telah mengeluarkan lusinan dokumen rasmi yang meminta pengurangan penduduk dunia hingga 80%-nya. Salah satunya di dalam Persidangan Perempuan Sedunia di Beizing (1997), di mana Ketua FAO dengan tegas menyatakan, "Kami akan menggunakan makanan sebagai senjata melawan masyarakat." 
Dengan kata lain, PBB dalam hal ini lewat FAO dan WHO akan mempergunakan makanan, termasuk bahan-bahan yang akan masuk ke dalam tubuh manusia, sebagai sebahagian dari senjata ampuh yang besar dan kompleks, bernama "Kawalan Populasi". Digunakan untuk mengurangkan jumlah penduduk dunia, seperti yang diamanatkan kaum Pagan Purba berabad silam.
Dalam tulisan keenam akan dipaparkan beberapa zat aditif berbahaya yang masuk ke dalam bahan makanan dan juga bahan-bahan kesihatan, namun dikatakan oleh pelbagai agensi antarabangsa sebagai zat aditif yang berguna dan menguntungkan bagi kesihatan tubuh.
Dan yang terakhir .... Kes di China .. merupakan bukti hasil kaum Pagan .. dalam membasmi populasi manusia secara terkawal ....!!
Berapa banyak bayi meninggal .... Di China ... di Asia ... nah ... bagaimana dengan yang di USA dan di Israel ..?

SEHARUSNYA PBB DALAM HAL INI.. HARUS BERTANGGUNGJAWAB!

Kini tutuplah mata kita, dan begitu kita buka kembali, hilangkan semua persepsi dan paradigma yang ada. Kita akan dapat melihat dengan jelas jika kini pelbagai usaha menghapuskan bangsa manusia sedang terjadi di depan dan sekeliling kita. Anda dan keluarga anda sedang dihapus dan dinyah dari muka bumi ini! Mengapa terlalu banyak penyakit? Mengapa mudah dan seraingkali jatuh sakit??


Ayuh,Kembalilah kita kepada Pemakanan Sunnah Rasulullah. Kembalilah kepada konsep pemakanan Halal Thayyibah! Fikirkanlah, bayi seawal usia 1 tahun sahaja pun sekurang2nya akan dimenerima sebanyak 6 suntikan?!! Mengapa dizaman Rasulullah saw. bayi-bayi sihat dan kuat sehingga mereka memasuki fasa tua?

No comments:

Post a Comment

Hantar Aduan Muslim Disini

http://ho.lazada.com.my/SHEKdp

Popular Posts